Rabu, 31 Oktober 2012

Update ba EDTL Iha Covalima


Tuir Operasaun Central EDTL Distrito Covalima Alexandrino hatete, Eletrisidade sei iha Suai sei lakan oras ida kalan (dia, 01 de nov), nia lamenta katak Mina nebe foin mai horsehik dia 31 de Oct nebe so bele uja iha kalan ida deit tanba mina mai ne’e ho deit litru 5000 ( Toneladas 5).

Nia sublinha katak Makina nebe Makina nebe EDTL Covalima uja hodi fornese ahi ba Komunidade ne’e kalan ida supa mina litru 3700.

Iha fatin hanesan Alex Lamenta “ ohin Ami fornese ona Eletridade ba Komunidade atu hodi hatan ba nesidade baziku povu nian ne’e, maibe  hahu aban dia 02 de nov, ahi sei mate fali to’o dia 04 nov tanba mina husi Dili sei to’o iha data 04 nov.
(UMR Suai Updating)

1 komentar:

  1. Maun EDTL Distrito Covalima Sira Mina Ne'e Koando Atu La Iha ona Relatorio Ba Ona se La'e Hanesan Nene Mina La Iha Mak Ei Haruka Relatorio ba Memang Hanesan Ne'e Duni Ninia Konsekuensia ne'e. Halo Ami atu Selu hatete Deit Seu Ona Tamba Hanesan-Hanesan Ne'e. Ne'ebe ami Ho'i Selu Deiiii Nega La Maun Sira deskulpa Karik Hau Hirus Oan da Mas Maun Sira Serbisu Diak Nacional Mak Sala Ok!!!!!!

    BalasHapus

Bele fo ita bo'ot sira nia komentario iha ne'e.